نفروپاتی IgA: آیا می توانم با استفاده از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به از دست دادن وزن

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: آیا می توانم با استفاده از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به از دست دادن وزن

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-healthy-lifestyle/814.html

افراد مبتلا به نفروپاتی IgA به دنبال یک رژیم غذایی مناسب برای اطمینان از عوارض درمان بهتر و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری پیشنهاد شده است. سپس، می تواند یک رژیم غذایی با پروتئین بالا به از دست دادن وزن آنها را دنبال؟

نفروپاتی IgA، یا بیماری برگر، التهاب کلیه ها فیلتر واحد گلومرول ایجاد می شود. خون و پروتئین در ادرار با توجه به اتلاف فیلتراسیون عمل نه به اندازه کافی به بیرون درز می. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها قادر به عملکرد صحیح به تخلیه مواد زائد است. این مواد ممکن است در بدن و ایجاد مسمومیت ساخت.

اگر بیماران خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا، زمانی که بدن آن را هضم، محصول بیشتر مواد زائد به نام اوره تولید می شود. از آنجا که کلیه ها به خوبی کار نمی کند، اوره در خون تجمع می یابد و ممکن است منجر به از دست دادن اشتها و ایجاد خستگی شود. بنابراین، رژیم غذایی کم پروتئین برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA به منظور کاهش حجم کار بر روی کلیه ها پیشنهاد شده است.

بنابراین، چه مقدار پروتئین نیاز دارید؟

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با خفیف تا متوسط ​​CKD (مرحله 1، 2 و 3)، مصرف پروتئین روزانه 0.75 گرم به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن پیشنهاد می شود. در حالی که، در بیشتر بیماری کلیوی شدید (مرحله 4 و 5)، با توجه به 0.6 گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در هر روز. مصرف نیاز به نظارت نزدیک است.

بهترین انتخاب از پروتئین با کیفیت بالا شامل کاهش لاغر گوشت، ماهی و تخم مرغ. همانطور که در بسیاری از انواع، برخی منابع بعید وجود دارد، مهم است که به پیروی از رهنمودهای یک متخصص تغذیه که می تواند خیاط منو مناسب بر اساس نیازهای پروتئین خاص خود است.

اگر می خواهید به برنامه غذایی بیشتر برای از دست دادن وزن مبتلا به نفروپاتی IgA، شما می توانید خدمات آنلاین ما و یا مشورت ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: استفاده ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.